پیست دوچرخه هتل امیرکبیر یکی از اولین و حرفه‌ای‌ترین پیست‌های استان است که در محدوده اطراف هتل قرار دارد و مجموعا دارای طولی ۱.۲ کیلومتری است. این پیست با طراحی استاندارد برای تمام گروه های سنی طراحی شده‌ است و موارد ایمنی هم کاملا در آنها رعایت شده است.

جمعه خود را با پیاده روی و دوچرخه سواری در باغ زیبا و سرسبز و سپس صرف یک صبحانه خوشمزه و کامل شروع کنیم.

ثبت لحظات شاد و رویایی در هتل باغ امیرکبیر با دوچرخه‌ای دو نفره

پیست دوچرخه سواری

یکی از مزیت‌های اصلی این پیست، مسیر زیبا و سرسبز آن است که علت آن هم مشخصا به خاطر قرارگیری درفضای سبز ۱۲ هکتاری هتل باغ امیرکبیر است. حضور در این هتل و دوچرخه سواری در آن مسلما در روحیه شما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و اگر دوچرخه‌ سواری در این محیط را تنها یک‌بار امتحان کنید، تاثیر مثبت آن را در زندگی روزمره خود مشاهده خواهید کرد. اگر هم شخصا دارای دوچرخه نیستید اصلا نگران نباشید چون مجموعه ی ما امکان در اختیار گذاشتن دوچرخه برای شما دوستان عزیز را هم دارد. مسیر سبز پیست دوچرخه منتظر حضور شماست.

پیست دوچرخه سواری

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران در محیطی کوهستانی با چشم اندازی زیبا از طبیعت و معماری خاص شناخته می شود. این مجموعه با دارا بودن یک هتل پنج ستاره، بزرگترین شهربازی غرب کشور، رستوران و سفره خانه سنتی همراه با موسیقی زنده، فودکورت مدرن ، استخر سرپوشیده و روباز و سالن‌های همایش فضایی فرح بخش و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم دیده است.

بی تردید اقامتی خاطره انگیز در این هتل، روزهایی بدون تکرار را برای شما رقم خواهد زد.

ما میزبانی شایسته‌ای را برای میهمانان خود فراهم خواهیم نمود و به پشتوانه هجده سال خدمات شایسته، اثبات نموده ایم که در کنار پنج ستاره هتل، خدمات پنج ستاره هم ارائه می‌نماییم.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

تاریخچه مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با همیاری و تشریک مساعی سازمان گسترش و نوسـازی صـنایع ایران و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در سال ۱۳۶۷ تأسیس و منابع مالی لازم جهت عملیّات اجرائی این مجموعه از طریق دریافت تسهیلات مالی ازصـندوق حمـایت و بازنشـستگی آینده ساز تأمین گردیده است.

شرکت در سال ۱۳۶۷ با نام شرکت پارک و شهربازی لاله ( سهامی خاص ) تأسیس شد . نـام شـرکت در سال ۱۳۸۲ از شـرکـت پـارک و شهربـازی لالـه ( سهامی خاص ) به شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر (سهامی خاص ) تغییر پیدا کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا