پیام تبریک مدیر عامل مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به مقام عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

مهندس سعید قدسی فر مدیر عامل مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر در پیامی، کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به دکتر سید محمدرضا صالحی امیری تبریک گفت.

‎متن پیام مهندس قدسی فر به این شرح است: ‎‎

سرزمین پرگهر ایران اسلامی در جای جای خود دارای ظرفیت غنی و ارزشمند میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است. فرهنگ و هنر و مواریث فرهنگی سِتُرگ میهن عزیزمان به دست زنان و مردان صاحب دلی رقم خورده است که میراث دار واقعی این سرزمین پرگهرند. بدین وسیله انتصاب شایسته شما را به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک عرض نمایم. امید است با درایت حضرتعالی و همدلی و همراهی ملت شریف و فرهنگ دوست ایران،فعالین این حوزه، انجمن ها، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور شاهد بالندگی روز افزون این مجموعه فاخر باشیم. از خداوند متعال ، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دولت محترم و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

سعید قدسی فر

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

معرفی مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با وسعت ۷۲ هکتار به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران در محیطی کوهستانی با دارا بودن یک هتل پنج ستاره در ۷ طبقه و ۷۵ اتاق دارای رستوران‌های مجلل و بین المللی، اطاق‌ها و سوئیت های لوکس با چشم اندازی زیبا از طبیعت و معماری خاص و دارا بودن بزرگترین شهربازی غرب کشور و استان مرکزی، رستوران و سفره خانه سنتی مجلل کوهستانی همراه با موسیقی زنده، فودکورت مدرن با انواع غذاهای فرنگی جذاب، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، زمین‌های تنیس و فوتبال، پیست‌ دوچرخه سواری، جاده تندرستی و سالن‌های همایش و تالارهای مجلل در ورودی اصلی شهر اراک فضایی فرح بخش و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم دیده است.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

بی تردید اقامتی خاطره انگیز در این هتل روزهای بدون تکرار را برای شما رقم خواهد زد.

ما میزبانی شایسته‌ای را برای میهمانان خود فراهم خواهیم نمود و به پشتوانه هجده سال خدمات شایسته، اثبات نموده ایم که در کنار پنج ستاره هتل، خدمات پنج ستاره هم ارائه می‌نماییم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا