هتل باغ پنج ستاره امیرکبیر

اینجا در یک باغ کم نظیر و دنیایی متفاوت بیدار شوید و با حسی جدید روز خود را با امید و توان آغاز نمایید.

حتم داریم که یک روز زیبا در انتظار شماست و به منظور مهیا کردن آن تمامی کوشش خود را بکار خواهیم بست.

با لبخند به زندگی ادامه بدهیم ….

هتل باغ پنج ستاره امیرکبیر

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران در محیطی کوهستانی با چشم اندازی زیبا از طبیعت و معماری خاص شناخته می شود. این مجموعه با دارا بودن یک هتل پنج ستاره، بزرگترین شهربازی غرب کشور، رستوران و سفره خانه سنتی همراه با موسیقی زنده، فودکورت مدرن ، استخر سرپوشیده و روباز و سالن‌های همایش فضایی فرح بخش و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم دیده است.

بی تردید اقامتی خاطره انگیز در این هتل، روزهایی بدون تکرار را برای شما رقم خواهد زد.

ما میزبانی شایسته‌ای را برای میهمانان خود فراهم خواهیم نمود و به پشتوانه هجده سال خدمات شایسته، اثبات نموده ایم که در کنار پنج ستاره هتل، خدمات پنج ستاره هم ارائه می‌نماییم.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

تاریخچه مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با همیاری و تشریک مساعی سازمان گسترش و نوسـازی صـنایع ایران و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در سال ۱۳۶۷ تأسیس و منابع مالی لازم جهت عملیّات اجرائی این مجموعه از طریق دریافت تسهیلات مالی ازصـندوق حمـایت و بازنشـستگی آینده ساز تأمین گردیده است.

شرکت در سال ۱۳۶۷ با نام شرکت پارک و شهربازی لاله ( سهامی خاص ) تأسیس شد . نـام شـرکت در سال ۱۳۸۲ از شـرکـت پـارک و شهربـازی لالـه ( سهامی خاص ) به شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر (سهامی خاص ) تغییر پیدا کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا