این مجموعه توسط مهندسین مشاور راحمی نژاد و همکاران طراحی شده که سازه پروژه فلزی، سقف اول و دوم کامپوزیت بتنی و سقف شیب دار از جنس ساندویچ پنل می باشد. اسکلت اصلی، سقف، دیوارهای پیرامونی و کاسه استخر اجرا شده و بخش عمده سازه الحاقی ساخته شده است. کل مساحت زیر بنای پروژه ۴۳۷۴ مترمربع می باشد که در ۲ بخش استخر و سالن پذیرایی احداث میگردد.

تالار و استخر شماره ۲

الف) استخر: در زیر زمین ساختمان به مساحت ۲۰۷۱ متر مربع احداث میگردد و کاسه استخر با ابعاد استاندارد مسابقه ای در سطح ملی منطقه ای ۲۵×۱۳ متر، یک کاسه استخر کودک به ابعاد ۳/۹×۶/۴ متر، دو واحد سونای خشک به مساحت ۶۳ متر مربع، یک واحد سونای بخار به مساحت ۳۸ متر مربع، یک واحد حمام ترکی به مساحت ۶۳ مترمربع و دو حوضچه جکوزی می باشد و همچنین دارای تریا، اتاق بدنسازی و ماساژ، سرویس بهداشتی و رختکن میباشد.

ب‌) سالن پذیرایی: در طبقه همکف و اول به مساحت ۲۳۰۳ متر مربع احداث میگردد. سالن اصلی پذیرایی به مساحت ۹۵۰ متر مربع دارای بخش آقایان و بانوان میباشد. دارای آشپزخانه به مساحت ۲۹۰ متر مربع سالن عقد و سرویس های بهداشتی مجزا میباشد.

تالار و استخر شماره 2

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران در محیطی کوهستانی با چشم اندازی زیبا از طبیعت و معماری خاص شناخته می شود. این مجموعه با دارا بودن یک هتل پنج ستاره، بزرگترین شهربازی غرب کشور، رستوران و سفره خانه سنتی همراه با موسیقی زنده، فودکورت مدرن ، استخر سرپوشیده و روباز و سالن‌های همایش فضایی فرح بخش و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم دیده است.

بی تردید اقامتی خاطره انگیز در این هتل، روزهایی بدون تکرار را برای شما رقم خواهد زد.

ما میزبانی شایسته‌ای را برای میهمانان خود فراهم خواهیم نمود و به پشتوانه هجده سال خدمات شایسته، اثبات نموده ایم که در کنار پنج ستاره هتل، خدمات پنج ستاره هم ارائه می‌نماییم.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

تاریخچه مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با همیاری و تشریک مساعی سازمان گسترش و نوسـازی صـنایع ایران و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در سال ۱۳۶۷ تأسیس و منابع مالی لازم جهت عملیّات اجرائی این مجموعه از طریق دریافت تسهیلات مالی ازصـندوق حمـایت و بازنشـستگی آینده ساز تأمین گردیده است.

شرکت در سال ۱۳۶۷ با نام شرکت پارک و شهربازی لاله ( سهامی خاص ) تأسیس شد . نـام شـرکت در سال ۱۳۸۲ از شـرکـت پـارک و شهربـازی لالـه ( سهامی خاص ) به شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر (سهامی خاص ) تغییر پیدا کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا