بازدید مدیر عامل صندوق آینده ساز از پروژه های در حال اجرای صندوق آینده ساز در اراک

مهندس نوعی با حضور در مجتمع امیر کبیر اراک ، از پروژه های بزرگ و سود آور صندوق آینده ساز که در حال ساخت می باشد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی : بازدید از مجتمع نان صنعتی که در حال تکمیلی و آماده سازی می باشد؛ اولین پروژه ای بود که مدیرعامل صندوق آینده ساز در آن حاضر و توصیه های لازم برای سرعت بخشیدن به آن را انجام داد .

پروژه بزرگ برج تازه تاسیس بهاران اراک ، که روزهای پایانی ساخت خود را طی میکند ، دیگر پروژه ای بود که مدیر عامل صندوق آینده ساز از آن بازدید و دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و تکمیل آن در روزهای آینده صادر کرد .

پروژه پارک آبی نیز دیگر پروژه ای بود که مدیر عامل صندوق آینده ساز با حضور در آن خواستار تسریع در ساخت آن شد .

مدیر عامل صندوق آینده ساز در حاشیه بازدید از این پروژه ها گفت: حراست از سرمایه بازنشستگان محترم و انتخاب مدل های سرمایه گذاری مناسب با حداکثر سود آوری ، مهمترین وظیفه ما در صندوق است که الحمدلله در این موضوع توانسته ایم به بهترین شکل عمل نماییم .

مهندس نوعی همچنین با حضور در جمع بازنشستگان عزیز شهر اراک ، به گفتگوی صمیمانه با آنها پرداخت.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

معرفی مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با وسعت ۷۲ هکتار به عنوان بزرگترین هتل باغ ایران در محیطی کوهستانی با دارا بودن یک هتل پنج ستاره در ۷ طبقه و ۷۵ اتاق دارای رستوران‌های مجلل و بین المللی، اطاق‌ها و سوئیت های لوکس با چشم اندازی زیبا از طبیعت و معماری خاص و دارا بودن بزرگترین شهربازی غرب کشور و استان مرکزی، رستوران و سفره خانه سنتی مجلل کوهستانی همراه با موسیقی زنده، فودکورت مدرن با انواع غذاهای فرنگی جذاب، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، زمین‌های تنیس و فوتبال، پیست‌ دوچرخه سواری، جاده تندرستی و سالن‌های همایش و تالارهای مجلل در ورودی اصلی شهر اراک فضایی فرح بخش و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم دیده است.

مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

بی تردید اقامتی خاطره انگیز در این هتل روزهای بدون تکرار را برای شما رقم خواهد زد.

ما میزبانی شایسته‌ای را برای میهمانان خود فراهم خواهیم نمود و به پشتوانه هجده سال خدمات شایسته، اثبات نموده ایم که در کنار پنج ستاره هتل، خدمات پنج ستاره هم ارائه می‌نماییم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا